نوشته شده توسط : پوریا شیروانی

 



برترین ها:
یک بازی فوق العاده جالب و پرطرفدار برای علاقه مندان به بازی های معمایی و ماجراجویی که امیدواریم از آن لذت ببرید.

شما یک شورشی زندانی هستید که باید از زنان فرار کرده و با از بین بردن سربازان دشمن به پیروزی برسید! در هر مرحله از بازی محیط پر از وسایل و اشیا مختلف است که باید با توجه به نیاز و کاربرد شما از آن وسایل در مسیر فرار و از بین بردن دشمنان استفاده کنید. بازی با کلیک ماوس انجام میگیرد. با قرار گرفتن در جریان بازی بهتر متوجه شرایط و چگونگی انجام آن خواهید شد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی معمایی Soldier Diary



 

 

 

 
  برترین ها: یک بازی رکوردی جذاب و متفاوت، هر چه بیشتر مستطیل سبز را در مسیر پیش ببرید امتیاز بیشتری جذب می کنید. کاری که اصلا آسان نیست!
 
بازی با ماوس انجام میگیرد. مانع خارج شدن مستطیل از محوطه بازی شوید. هر چه متراژ طی شده بیشتر باشد امتیاز و رکورد شما نیز بیشتر خواهد بود.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

بازی Drag Box 2


   برترین ها: یک بازی فکری جالب در قالبی متفاوت. با قرار دادن مهره ها در جای درست آسیاب را به چرخش در بیاورید.

تنها فاکتور مهم و ارزشمند در این بازی مدت زمان به راه انداختن آسیاب است. هر چه زمان کمتر رکورد بهتر و امتیاز بیشتر می شود. بازی مرحله به مرحله سخت تر میشود. بازی با ماوس انجام میگیرد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 

بازی Out Of Wind

برترین ها: بازی دوست داشتنی و پرطرفدار ادیسه لاک پشت که نسخه آنلاین آن را برای شما فراهم کرده ایم.

لاک پشت قصه ما را یه سمت یاقوت های قرمز هدایت کنید و پس از جمع آوری تمامی آنها به مرحله بعد ببرید. در طول مسیر خود نیز هرچه سکه بیشتری جمع کنید امتیاز بیشتری گیرتان می آید که به دردتان میخورد! مراقب جانداران مختلفی که به شما صدمه میزنند باشید و با پریدن بر کلّه‌شان آنها را از بین ببرید.

بازی با دکمه های جهتگر صفحه کلید انجام میگیرد. در مرحله اول بازی در طی مسیر علامت سوال هایی وجود دارد که با گذر از آنها بازی متوقف شده و یک سوال از شما میپرسد. برای غیر فعال شدن آن و عدم ایجاد خلل در روند بازی در موقع ظاهر شدن آن، یک بار تیک گزینه show tips را غیر فعال کنید و به بازی ادامه دهید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

 

بازی Turtle Odyssey 2

 


برترین ها: یک بازی فکری جالب در فضایی متفاوت و دوست داشتنی برای کسانی که همیشه دوست دارند ذهن خود را محک بزنند!

باید با استفاده از کلیک ماوس دست قطره بنفش را به مکان ها و موانع مختلف وصل کنید و از طریق این نوع جا به جایی، او را به سیبل برسانید. این کار به این گونه است که با کلیک کردن و نگه داشتن آن دست او دراز شده و کش می آید تا اینکه به یک مانع قابل اتتصال برسد، و پس از آن قطره با جمع شدن دستش جا به جا می شود و هر وقت و هر جا به محض آزاد کردن کلیک، اتصال قطع شده و می افتد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

بازی IQ Ball

 


 


 

 

 

  برترین ها: یک بازی فکری مهیج که یک لحظه غفلت و یا یک اقدام اضافه ممکن است به قیمت جان شما تمام شود!

شما کاراکتر قاتل (آدمک سیاهپوش) هستید که باید در اسرع وقت خودتان را به شخص مورد نظر (سبز) برسانید و با کشتن آن بلافلاصله خودتان را به دریچه های فاضلاب برسانید و فرار کنید. تنها نکته مزاحم شما پلیس های آبی پوشی هستند که حواسشان بسیار جمع است و با نور لیزر خود مواظب اطراف هستند و به محض مشاهده شما کار را تمام می کنند. از موانع و جعبه و ها و اتاقک ها باید استراتژیک استفاده کنید و به هدف برسید.

در شروع بازی باید قسمت آموزشی و راهنما (Tutorial) را با موفقیت بگذرانید تا مجوز حضور در مراحل اصلی را بدست بیاورید. بازی با دکمه های جهت گر کیبورد انجام میگیرد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی Ultimate Assassin 3

 


برترین ها: یک بازی جنگی و جذاب و پرطرفدار در بین بازی های آنلاین که مطمئناً شما را پای اینترنت میخکوب میکند!

شما تک تیراندازی هستید که وظیفه حفاظت از مقر خود را دارید. دشمنانی که به سمت مقر شما می آیند باید از بین بروند. یک بازی مرحله‌ای که با حرکت و کلیک ماوس انجام میگیرد. حجم بازی نسبتاً بالاست ولی مطمئناً از انتظار برای بارگذاری آن پشیمان نخواهید شد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

بازی Palisade Guardian 2


  برترین ها: سوار بر ماشین جنگی پر سرعت خود شوید و به هیچ چیزی رحم نکنید! یک بازی فوق العاده پر هیجان و البته مهارتی که از آن لذت خواهید برد.

با دکمه های جهت گر ماشین را به حرکت بیاورید و مواظب تعادل ماشین نیز باشید تا کله پا نشود! نحوه هدایت ماشین قبل از شروع بازی آموزش داده می شود. تا می توانید آدم ها و خودرو های در مسیر خود را با زیر گرفتن از بین ببرید و امتیاز جمع کنید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 

بازی War Machine



  برترین ها: یک بازی پر هیجان و نفس گیر که لحظه ای غفلت و تعلل ممکن است به مرگ شما بیانجامد!

شما یک تک تیر انداز هستید که کل شهر را زیر نظر دارید. در ابتدای هر مرحله تعداد افراد دشمن و تعداد فشنگ های که دارید و مدت زمانی که فرصت دارید مشخص می شود.، پس واستان جمع باشد و در طول مرحله برنامه ریزی داشته باشید که کشته نشوید.

با فشردن کلید Space از طریق دوربین اسلحه می توانید شهر را زیر نظر بگیرید و به محض مشاهده نیروهای دشمن آنها را با کلیک ماوس هدف بگیرید و امتیاز جمع کنید. اگر بتوانید گلوله را مستقیماً به سر فرد شلیک کنید (head shot) امتیاز بیشتری به شما تعلق میگیرد. یک بازی مرحله ای که مطمئناً از آن لذت خواهید برد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 

بازی Head Shot


  برترین ها: یک بازی آنلاین جالب برای علاقه مندان به ورزش تنیس که امیدوارم از آن لذت ببرید.

با جابه جایی سریع و به موقع و جایگیری مناسب برای ضربه زدن به توپ، از حرف امتیاز بگیرید. بازی با کلید های جهت گر برای جا به جایی ورزشکار و Space برای ضربه راکت انجام می شود. در هنگام سرویس زدن دو بار از space باید استفاده کنید. یک بار برای بالا انداختن توپ و بار دوم برای ضربه زدن.

برای شروع بازی بر روی عک زیر کلیک کنید.

 
 

بازی آنلاین تنیس!


برترین ها: این بار ویلی شکارچی به نبرد هیولاها می رود تا بتواند آن را از بین ببرد. به او در این راه کمک کنید.

به سمت هیولاها شلیک کنید و فشنگ ها را هم از زمین جمع آوری نمایید تا مهمات شما تمام نشود ، مراقب باشید هیولا به شما نزدیک نشود و گرنه …

حرکت و جا به جایی شکارچی با کیبورد و شلیک و نشانه گیری با ماوس انجام میگیرد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی Hunter Willie


  برترین ها: یک بازی جذاب و پر هیجان برای طرفداران باب اسفنجی دوست داشتنی که در این بازی سوار بر اسب آبی و شوالیه شده است!

در این بازی باید با شخصیت انتخابی خود به نبرد سایر شخصیت های کارتونی شوالیه بروید و با ضربه وارد کردن آنها را از بین برده و ستاره حاصل از نابودیشان را جمع کنید. هر چه ستاره بیشتر جمع کنید امتیاز و جان شما نیز بیشتر خواهد بود.

 این بازی یک بازی مرحله ایست و به صورت یک نفره یا دو نفره در کنار هم انجام میگیرد که باید در ابتدای بازی مشخص کنید. برای ورود به میدان هم می توانید یکی از چهار شخصیت موجود (باب اسفنجی، پاتریک، هشت پا، سندی غواص) را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. بازی برای کاربر اول با دکمه های جهت گر بالا، پایین، چپ و راست و برای کابر دوم در صورت انتخاب بازی دو نفره با دکمه های E، F، D، S انجام میگیرد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 

بازی باب اسفنجی شوالیه!



  برترین ها: با تاکسی خود به جان خیابان های شهر بیافتید و تا می توانید زامبی ها را زیر بگیرید و له کنید و امتیاز جمع کنید!

بازی و حرکت تاکسی با دکمه های جهت گر انجام میگیرد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی ZombieTaxi 2



برترین ها: یک بازی فکری کلاسیک در قالبی جالب و متفاوت!

با دکمه های جهت گر جعبه ها را جا به جا کنید، به طوری که راه خروج را برای خود باز کرده و به دام نیافتید. در هنگام لود شدن بازی یک صفحه تبلیغاتی ظاهر می شود که از کلیک روی آن بپرهیزید و Skip کنید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 

بازی Curse of Anubis



  برترین ها: ابتدا نام و ملیت خود را مشخص کرده و وارد مسابقات و تورنمنت ها شوید.

در این بازی می توانید ملیت خود را انتخاب نمائید و در تورنمنت های اروپا و آمریکا شرکت کنید ، با دقت سیبل را نشانه گیری نمائید تا تیر به هدف برخورد کند ، شرایط آب و هوایی و وزش باد روی پرتاب شما تاثیر خواهد گذاشت.

پس از اتمام هر تورنمنت میزان امتیاز شما را اعلام خواهد کرد که در صورت کسب حد نصاب لازم مجوز صعود به جام جهانی را خواهید یافت.

یک بازی رقابتی فوق العاده جذاب که مطمئناً از آن لذت خواهید برد. بازی با کلیک ماوس انجام میگیرد. در هنگام شروع مسابقات موقع تیراندازی یک دایره در قسمت بالا سمت راست صفحه وجود دارد که باید نشانه گیری روی سیبل را در آن قسمت با ماوس انجام دهید و برای برتاپ های بعدی بر روی Next Terial کلیک کنید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 

بازی مسابقات جهانی تیر اندازی

 




  برترین ها: به سمت دشمن تیراندازی کنید و آنها را نابود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی انلاین , ,
:: بازدید از این مطلب : 1518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1387 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد