فال فردا شما
نوشته شده توسط : پوریا شیروانی

برترین ها2 را صفحه خانگی کنید.

 
   

نام ماه

سمبل ماه

امروز خورشيد به برج اسد مي رود. كه به خلاقيت، فرزندان و لحظات خوب مربوط مي شود. بنابراين به خودتان خوش بگذرانيد.

فروردين

امروزخورشید به برج اسد می رود.این قسمت از چارت شما به خانه و خانواده مربوط می شود.اگر می خواهید ذهن خانواده تان نسبت به شما خوب باشد باید سعی کنید به آنها اهمیت زیادی بدهید. مطمئنم  که این دقیقاً  همان کاری است که شما می خواهید انجام دهید.

 ارديبهشت

آماده باشيد تا هر فرصت يا شانسي را پيش از آن كه رد كنيد با جديت بررسي كنيد در غير اين صورت حتماً پشيمان مي شويد. امشب دوستان براي شما سورپرايزي دارند و به نظر مي رسد زمان فوق العاده جالبي را پيش رو داريد.

خرداد

دوست دارید با جدیت کار کنید.شاید خسته شوید،هر کسی زمانی به استراحت احتیاج دارد.تنها کارهای مهم را انجام دهید و بقیه را رها کنید.

تير

امروز برقراري ارتباط صحيح با مردم اطرافتان، به صورتي قابل ملاحظه آسان به نظر مي رسد، حتي اگر اين مردم، مشتريان نادان شما باشند. احتمالاً آنها در اين زمان بهترين نحوه رفتارشان را ارائه مي دهند و يا شايد شما امروز بيش از اندازه جذاب شده ايد! شما هيچ شكايتي نداريد! امروز، روز خوبي براي برقراري تماس با همسايگان، برادر و خواهر و يا كساني كه عموماً مي بينيد، مي باشد.

 مرداد

از امروز دوست دارید اهداف و نقشه هایتان را برای کسی عنوان نکنید.دیگران احساس می کنند مرموز هستید،تنها به آنها بفهمانید که می خواهید با خودتا تنها باشید.انرژی از دست رفته را نیز مجدداً به دست می آورید.

شهريور

امروز خورشید تغییر مکان داده و وارد علامت شیر می شود.که زندگی اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.مری کوری نیز در حال حاضر در این خانه به سر می برد واین باعث می شود که شما در این زمان رویایی تر شوید.به عبارتی جدی تر،شما می خواهید که میزانی از وقت تان را صرف برنامه ها و رویاهایتان برای آینده بسازید،پس می توانید در این زمان آنها را یک قدم به واقعیت نزدیک تر کنید.

مهر

امروز خورشید وارد برج اسد می شود.اکنون زمانی عالی برای فکر کردن به اهدافتان می باشد حتی اگر راه زیادی را برای رسیدن به آن در پیش رو دارید.مهارت زیادی در انجام کارها دارید.خودتان را دست کم نگیرید،بهتر از آن چیزی که فکر می کنید مهارت دارید.

آبان

امروز خورشيد به خانه مرداد مي رود و اين به نفع تمام برنامه هاي مسافرت تان است. اين بهترين زمان سال براي شماست چون روح خود را غرق در ماجراجويي مي كنيد. اگر قصد سفر نداريد پس بايد از ديدن صورتهاي تكراري و مكان هاي آشنا خودداري كنيد و بدنبال كاري كه كمي جنبه هاي اجتماعي تان را تقويت مي كند باشيد.

آذر

اگر به نگراني هاي كوچك در رابطه با مسائل مالي توجه كنيد و اجازه دهيد كه روزتان را خراب كنند، شما يك دي ماهي بي عقل هستيد. مي دانم كه  بيش تر از ديگران به امنيت خودتان اهميت مي دهيد، اما هميشه مراقب هستيد كه دچار كمبود بودجه نشويد. براي كسي كه دوستش داريد كمي ولخرجي كنيد.

دي

سیارات به شما کمک می کنند که امروز تاثیر نسبتاً زیادی را بر شخصی بگذارید . چه در رابطه با مسائل کاری و چه کارهای شخصی . شما نیز مجذوب شخصی می شوید که می توانید تاثیر زیادی بر شما داشته باشد . اگر اخیراً رابطه ای نداشته اید که انتظارتان را برآورده کند اکنون می توانید راههایی برای بهبود فی مابین پیدا کنید که هر دویتان را خوشحال و راضی کند.

بهمن

مقداری از طرحهایی که روی آنها کار می کردید دارند آماده می شوند . ممکن است واقعاً فراموش کرده باشید که چرا مشتاق پروژه حاضر شده اید اما تاکنون همین پروژه در صحنه ظاهر شده است .

اسفند

 




:: بازدید از این مطلب : 1547
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: