۱۰ اسکرین سیور جذاب برای رایانه + دانلود
نوشته شده توسط : پوریا شیروانی
سایت برترین ها 2 برای شما کاربران ۱۰ اسکرین سیور جذاب آماده دانلود کرده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ شما می توانید با دانلود محافظ صفحه نمایش از سوختن پیکسل های مانیتور خود جلوگیری کنید و هم به تماشای زیبایی‌ها بنشینید. در این بسته سعی کرده ایم بهترین محافظ های صفحه نمایش را برای شما کاربران آماده دانلود کنیم.

 

 



عجب منظره زيبايی / دسكتاپ خود را دگرگون كنيد
اسکرین سیور جالب محیط کاملا آرام یک کلبه در دل جنگل را به صورت کاملا سه بعدی و البته با گرافیکی فوق العاده بالا همراه با موزیکی دلنشین به نمایش می کشد. در این محافظ صفحه نمایش ترکیب بندی رنگ ها بسیار به چشم می آید زیرا رنگ ها طوری کنار هم قرار گرفته اند که باعث آرامش بخشیدن به روح می شوند. Watermill 3D Screensaver که بیشتر به یک فیلم طبیعی شبیه است، محیط یک دریاچه کوچک همراه با کلبه ای طبیعی را در جنگلی زیبا به تصویر می کشد که صدای قطرات آب در آن به عنوان موزیک اسکرین سیور زیبایی آن را دو چندان می کند. 


 

راهنمای نصب

- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.

- فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. نرم افزار را اجرا کرده و با سریال دریافتی از Keygen و با نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.

- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.


 


آکواریوم ماهی‎ها در مانیتور رایانه شما
این محافظ صفحه نمایش که Dream Aquarium Screensaver نام دارد با محیط گرافیکی فوق العاده زیبا ماهی هایی فوق العاده را به حرکت در آورده و باعث ایجاد لحظاتی آرامش بخش با تماشای ماهی ها می گردد. این آکواریوم به صورت کاملا سه بعدی بوده و در همه جهات ماهی ها و متعلقات درون آکواریوم را به نمایش درمی آورد ، همه این زیبایی ها با صداهای قطرات آب زیبایی دوچندانی پیدا می کند.

 

راهنمای نصب

- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.

- محتویات Crack را در محل نصب نرم افزار جایگزین فایل های قبلی کنید.

- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.


 


جنگل سرسبز براي حفاظت از مانیتور شما

محافظ صفحه نمایش زیبا و رویایی Cuckoo Clock 3D Screensaver نماینگر یک ساعت زیبا چوبی بر روی درختی در میان جنگلی سرسبز است که جلوه زیبا به سیستم شما می دهد و قابل ذکر است که غیر از این نما از تصویر سه ساعت زیبای دیگر نیز بر بروی همین درخت می باشند که به پس از نصب این محافظ صفحه نما های دیگر نیز به تناوب به نمایش داده می شوند و با آهنگ جالب و دلنشین و صدای دلنواز پرندگان موجود بروی درخت جلوه ای بی نظیر به سیستم خود داده که علاوه بر این زیبایی ها قادرید در هر لحظه زمان سیستم خود را نیز مشاهده نمایید.


راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- نرم افزار را با اطلاعات فایل سریال رجیستر کنید.

 


زيبایی طبیعت را به رایانه خود بیاورید و از آن لذت ببرید

گاهی بهار به نمایش در می آید و گاهی زمستان ؛ همه چیز به صورت کاملا طبیعی طراحی شده تا کاربران همه فصول را در قالب این بسته اسکرین سیوری مشاهده کند.
پیش نمایش تمامی اسکرین سیورها در Setting نرم افزار قابل مشاهده بوده و می توان آن ها را کم یا زیاد کرد ؛ می توان گزینه های دلخواه را حذف نمود و یا گزینه های جدیدی را از سایت سازنده به لیست اسکرین سیورها اضافه کرد. افکت هایی که در محافظ صفحه نمایش ها به کار رفته اند هم قابل تنظیم هستند؛ همه چیز بسیار مناسب و طبیعی خلق شده به طوریکه برای مثال بارش برف در زمستان بسیار شبیه آن چیزی است که در واقعیت وجود دارد.

 


به طبیعت سفر کنید
اگر وقت گشت و گذار در طبیعت را ندارید، این نرم افزار Year Round می تواند طبیعت را به صفحه نمایش رایانه شما بیاورد، تا از آن لذت ببرید. در این اسکرین سیور تمامی زیبایی های طبیعت گنجانیده شده است، زیبایی هایی مانند: درختان، رود، حیوانات و ... که می توانند بهترین شبیه سازی را برای شما فراهم کنند، رنگ برگ درختان نشان گر آغاز فصل پاییز است، ما هم به دلیل آغاز فصل پاییز این محافظ صفحه را برای شما معرفی می کنیم.
 




ساعت فضایی را به مانیتور رایانه خود بیاورید
Zodiac Clock 3D Screensaver یکی از زیباترین محافظ صفحه نمایش هایی است که طراحی و ساخته شده است. در این محافظ صفحه نمایش یک ساعت عقربه ای بسیار زیبا در میان فضا و ستارگان گذر زمان را به تصویر می کشد، همراه با نمایش تاریخ، موزیکی جذاب و البته دلنشین هم پخش می شود، کیفیت فوق العاده در نمایش تصاویر، قابلیت اعمال تنظیمات شخصی برروی این Screen Saver نیز وجود دارد.

 


راهنما نصب
برای كرک كردن نرم افزار از فایل Serial استفاده نمایید.

 


پنجره ای از کهکشان های زیبا به روی شما باز خواهد شد
 Green Space Screensaver یک اسکرین سیور جذاب متحرک و سه بعدی است که صفحه نمایش مانیتور شما را به پنجره ای روبه کهکشانی پر از نورهای سبز رنگ، تبدیل می کند. همیشه دیدن کهکشان ها و تجربه تماشای سیارات و اجرام آسمانی برای هرکسی لذت بخش خواهد بود. با تماشای این اسکرین سیور از تماشای اجرام آسمانی و سیارات ناشناخته بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود لذت ببرید. اما این صحفه نمایش دارای قابلیت های زیادی است که به چند نمونه از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش اشاره می کنیم.

 

 

 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


ساعت هایی زیبا برای محافظ صفحه نمايش
در گذشته از اسکرین سیورها برای محافظت از صفحه نمایش خود استفاده می كردیم ولی امروزه با توجه به پیشرفته شدن علم و ساخت مانیتورهای استاندارد این اسکرین سیورها بیشتر جنبه نمایشی و زیباسازی را دارند و بیشتر برای زیبایی محیط رایانه ها استفاده می شوند. محافظ صفحه نمایش Gerz Clock یك محافظ بسیار زیبا با مجموعه بسیار متنوعی از ساعت های زیباست كه با قابلیت های بسیار دیگری كه در كنار آن گنجانده شده استفاده از آن را فقط به عنوان یك محافظ صفحه نمایش رد كرده و شما می توانید آن را به عنوان یك ابزار مفید استفاده كنید كه دارای تقویم، زنگ یادآور، سیستم اطلاع رسانی و خواندن خبرها از سیستم RSS،نمایش وضعیت آب و هوا و غیره.


 


مانیتور رایانه خود را به آکواریوم ماهی تبدیل کنید
 دریا مکانی فوق العاده است که هرکسی دوست دارد در صورت امکان قسمت کوچکی از آن را در کنار خود داشته باشد تا شاید با تماشای آن آرامش به دست آورد. محافظ صفحه نمایش Clear Aquarium Screensaver انیمیشن هایی شامل مناظری شگفت انگیز و رنگارنگ از سه اکوریوم مختلف را برای شما به ارمغان می آورد تا از تماشای آن ها بر روی صفحه نمایش خود لذت برده و مسحور جادوی دریا و ماهی های رنگارنگ آن شوید. علاوه بر اسکرین سیور می توانید از والپیپر زیبا و متحرکی با همین مضمون نیز لذت ببرید.

 

 

ساعت را در محافظ صفحه نمایش خود تجربه کنید
Fliqlo Screensaver محافظ صفحه نمایشی است که یک ساعت زنگ دار قدیمی را نشان می دهد و از سوختن پیکسل های صفحه نمایش در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

 






:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: