جدیدترین روش جراحی زیبایی زنانه +عکس
نوشته شده توسط : پوریا شیروانی
روزگارنو: جراحی پلاستیک دردناک که معمولا تنها به دلایل پزشکی انجام می شود، اکنون در جدید ترین روش برای ارتقاء زیبایی ،مردم کره جنوبی با آغوش باز این عمل را می پذیرند!

جراحی فک مضاعف یک راه حل اساسی برای تصحیح بدشکلی و کجی صورت است و معمولا برای کسانی انجام می شود که به دلیل گازگرفتگی حیوانات یا توده حجیم قادر به جویدن غذا نیستند.

جدیدترین روش جراحی زیبایی زنانه +عکس

این جراحی که یک فرآیند حاصل از بریدن استخوان و هم ردیف کردن فک بالا و پایین است ، چندین ماه دوران نقاهتش به طول می کشد و عموما حامل خطرات مختلفی از جمله بی حسی همیشگی صورت و یا حتی فلج شدن است.

  ولی اکنون مردم کره جنوبی با نام زیبایی، تشویق به این عمل پرخطر شده اند و اغلب به دنبال یک فک لاغرتر هستند. صورت کوچکی با چانه ای به شکل 7، همراه با یک بینی سربالا و چشمان درشت ، نشانه یک زیبایی زنانه در بیشتر کشورهای آسیای شرقی شناخته شده است.

یک تحقیق جدید تخمین زده که این فرآیند سالانه حدود 5000 بار انجام می شود ولی البته مشخص نکرده که چه تعداد از آنها برای عمل زیبایی و چه تعداد برای درمان بوده اند.

 این واقعیت زمانی مشخص شد که آگوست سال گذشته یک دختر 23 ساله به خاطر این عمل دست به خودکشی زد. او در یادداشتی که در کنار خود باقی گذاشت، نوشته بود پس از انجام این عمل دیگر قادر به جویدن غذا و همینطور به دلیل صدمه به عصب مجرای اشک، قادر به جلوگیری از گریه خود نیست.

جدیدترین روش جراحی زیبایی زنانه +عکس

نمودارهای انجمن بین المللی جراحی های پلاستیک زیبایی آشکار کرده است که کره جنوبی یکی از کشورهایی است که نرخ سرانه جراحی پلاستیک بالایی در بین تمام کشورها دارد.



:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: