هتک حرمت زنان در کنسرت ابی و منصور
نوشته شده توسط : پوریا شیروانی

به نقل از افکار نیوز کنسرت خواننده های لس آنجلسی بنامهای ابی ، جمشید و منصور در اربیل روز سه شنبه با حمله مردم به این خواننده ها به خشونت کشیده شد و یکی از این خواننده ها به نام منصور بشدت کتک خورد و ابی هم جرات نکرد که به روی صحنه بیاید.به نحوی که یکی از جوانان کرد عراقی با زدن سیلی به گوش این خواننده لس آنجلسی وی را از صحنه به بیرون راند. در ادامه مردم با حمله به صحنه اجراء ، سازهای موسیقی را شکستند و آنها را به میان مردم پرت کردند.

اقلیم کردستان عراق، ، از سوی دیگر زنان لخت شرکت کننده در این کنسرت که متاسفانه ایرانی بودند از سوی جوانان اربیلی مورد تعرض قرار گرفتند و با لباسهای پاره و تن عریان از این کنسرت بیرون آمدند .عده ائی هم که تا توان داشتند فرار کردند تا مورد ضرب و شتم قرار نگیرند.

این در حالی بود که نماینده های مسئولین حزب دمکرات کردستان عراق هم در این کنسرت حضور داشتند.

در خاتمه پلیس با حمله به مردم بوسیله شوکر آنها را پراکنده کرد. آنچه که می ماند تاسف چند باره برای هموطنانی است که با رفتن به چنین مکانهای باعث شرم ایرانیها در هر جا و مکانی می شوند و از این مهمتر هتاکی جوانان در مقابل چشمان نیروهای پلیس به زنان و دختران ایرانی است که دل هر ایرانی را در اربیل آزرد.

منبع : افکار نیوز

 

اخبار تکمیلی  به نقل از البرز نیوز :

پس از کتک خوردن منصور، ابی از حضور در صحنه خودداری و ازسالن خارج میشود، جوانان اربیلی به صحنه حمله کرده و با ازدحام و ترس حاکم مردم تلاش میکنند از درهای محدود سالن خارج شوند اما در این حین برخی از زنان مورد تعرض قرار گرفته بطوریکه شبکه من و تو که سردمدار این گونه حرکتها میباشد نتوانست منکر این برحرمتی شود.

 

 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

درحالیکه بارها ازسوی رسانه های داخلی و دلسوز مردم برای عدم حضور و عواقب حضور احتمالی هموطنانمان در برنامه های مختلف شبکه های ماهواره ای و خواننده های مشهور به لس آنجلسی هشدار داده شده اما هر از چند گاهی با شنیدن برخی اخبار تاسف برانگیز شاهد بی حرمتی به هموطنانمان بویژه زنان و دختران حاضر دراین برنامه های ضد فرهنگی هستیم.

به گزارش توفان ، پس از ماجرای تجاوز به دختران و زنانی که قصد همکاری با شبکه های ماهواره ای را دارند و افشای پشت پرده روابط پنهانی مدیران مجموعه ها با این افراد که پیش از این نیز در البرز منتشرشده حرمت دختران ایرانی شرکت کننده در برخی کنسرت های اجرا شده ازسوی خوانندگان لس آنجلسی در امارات و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که با بی توجهی برگزار کنندگان و عدم عذرخواهی آنان تاکنون مواجه بوده اینبار شاهد تجاوز به زنان ایرانی شرکت کننده در کنسرت اربیل هستیم .

این کنسرت که روز روز سه شنبه برگزار شده قرار بود با اجرای سه خواننده لس آنجلسی یعنی جمشید ، منصور و ابی همراه باشد که بدلیل عدم توجه برگزار کنندگان به مسایل امنیتی و همچنین پوشش نامناسب  نیمه عریان برخی زنان شرکت کننده اخبار تاسف باری از این برنامه ضدفرهنگی را منعکس کرد.

ماجرا ازآنجا شروع میشود که باتبلیغ گسترده برخی شبکه های ماهواره ای مبنی بر برگزاری کنسرت این سه خواننده در اربیل جمعی از هموطنانمان به منطقه کردنشین اربیل سفر میکنند.

اما ۶فروردین (روز برگزاری کنسرت) علیرغم برخی مشکلات در پیش زمینه های برگزاری کنسرت و اسکان سفرکنندگان به اربیل عده ای از جوانان موفق به حضور در محل برگزاری مراسم میشونداما شرکت کنندگان شاهد برگزاری این کنسرت در یک سوله نامناسب بوده که موجب میشود حضار بصورت سرپا و بافشردگی ناشی از اذهام جمعیت روبرو شده و آزارهای اخلاقی ازهمین نقطه آغاز شود.

هنگام اجرای منصور جوانی ازاهالی اربیل روی جایگاه رفته و با سیلی به گوش او زده و باوی و عوامل جایگاه درگیر میشود که این درگیری به ضد و خورد شرکت کنندگان و شهروندان اربیلی ختم میشود .

ازدحام و درگیری آنجایی به اوج خود میرسد که صدای شلیک گلوله از ۲ نقطه سالن شنیده شده و همین امر موجب ترس مردم و تلاش برای خروج از سالن میشود که بدلیل عدم پیش بینی مناسب برای خروج از سالن بسیاری از مردم د چار مشکل میشوند.
برخی از حاضرین نیز با حمله به صحنه اجرا، سازهای موسیقی را شکسته و آنها را به میان حاضران پرتاب مینمایند.

94b53aa3 14a9 4078 adc6 15bf18b03b56 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

فضای نامناسب و حاکم شدن ترس ناشی از حمله جوانان اربیلی موجب میشود تا ابی از حضور در صحنه خودداری و سالن برگزاری را ترک نماید دراین حین برخی از جوانان اربیلی به سوی زنانی که پوشش نامناسب داشته حمله ور شده و بادرگیری بین آنان درمقابل چشم حاضرین به تعدادی از آنان تجاوز میشود.

دراین حین که برخی از مردان سعی داشتند زنان وخانواده خود را ازسالن خارج نمایند تعدادی اززنان که درجلوی جایگاه بودند برای فرار ازتعرض اربیلی ها به سمت جمیعت فرار مینمایند.امادستان تعرض گر موجب میشود تا علیرغم عدم موفقیت جوانان اربیلی در تعرض به این زنان لباسهای آنان پاره شده و این عده بصورت عریان و لباسهای پاره از سالن خارج شوند.
این درگیری پس از حضور پلیس کردستان عراق و استفاده از شوکر و برخی تجهیزات پلیسی برای فراری دادن متعرضین به پایان میرسد.

علیرغم تلاش برخی شبکه های ماهواره ای برای آرام جلوه دادن این برنامه شبکه من و تو که سردمدار این گونه حرکتها میباشد نیز نتوانست منکر این بی حرمتی شده و با نشان دادن هجوم مردم برای خروج از سالن و تصاویری از محل برگزاری کنسرت سعی در توجیه این حرکت میشود.

56dc0d90 6d6e 4c0e aebd 4c1f72835f61 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

 

خبرنگار این شبکه درگفتگو با یک جوان حاضر در برنامه که موفق شده بود از سالن خارج شود با قطع اعتراض این جوان تلاش میکند خوانندگان لس آنجلسی را تطهیر کرده و آنان را محبوب مردم معرفی نماید.

این خبرنگار بدون کمترین اشاره به تعرض های صورت گرفته فقط به عدم مناسب بودن توزیع بلیط ,محل برگزاری مراسم و درگیری ایجاد شده اشاره کرده و خطاب به ابی این مراسم را در خارج از شان ایرانی ها معرفی مینماید.

متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس اقلیم کردستان نیز دراین مراسم حاضر و شاهد این صحنه ها بودند.

در زیربرخی از تصاویر دریافت شده ازاین کنسرت را شاهد هستید.

 

64a43e30 ee00 4d8a bb8b 104616536b39 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

 

a1698bc2 1635 4c42 b1d9 673642dd1703 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

 

6e24bee8 d0e4 474c adfb a6abf045ad5a هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

 

401500bd 07ab 4858 9502 b0bad48279b2 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

a098f64a bf66 4f1a 90c2 a44dddd755f3 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور

5ca42b19 6fc0 4213 bbd5 2d911ac09ba2 هتک حرمت زنان در كنسرت ابي و منصور




:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: